oh my family!!

tetiba umi terkenang masa raya thn lepas..kami smbut raya kt perak..sblh family papa..iaitu first time raya dgn nawrah..hu2

sume pakat nk cari bj raya sma kaler..udah nya kaler ungu..betul2 menyerlah kn kulit papa..ha3…

opah n tok ayah pun bergumbira d pagi raya nan indah..mana tak nya, cucu first! hu2..

yayang umi dpt duit raya byk gak! sume umi dh bank in..utk masa depan yayang! gambar ni kami skeeee sgt..tgk lah! comey kan!

lembaran baru buat nawrah..

ketika ni umi n papa dh carikan nawrah taska yg baru….arap nawrah ske..hu2

pada mula nya, nawrah agak pendiam jer, mklmlh tmpt br..umi kat ofis asyik risaukan yayang jer..sbb mmg dia tak nk kt org..

umi siapkan brg2 yayang dgn sumenya boh nama..sampaikan baju pun..taska kan ramai bebudak…termasuk yayang ada dkt 7 baby..

ramai jgk kengkwn yayang nie..kikiki.. memg ada beza taska n pengasuh..maybe kasih sayang kurang sket sbb ramai..

tapi bila time yayang alik umah jer, umi akan pastikan yayang dilayan sepenuhnya..hu2..kesian yayang umi ni..maaf kan umi yer, umi kena berkerja utk sara hidup kita….bila agaknya umi nk pencen…waa…lmbt lg…!!!

bye2 mama….

pada 18 feb 2011 sapa sangka adlh tarikh akhir nawrah dijaga oleh mama pengasuh nya..kami amat sedih dgn kejadian yg menimpa kami ni..mama pengasuh tlh byk berjasa kpd kami sekeluarga dgn menjg nawrah dgn penuh kasih sayang dari umur nawrah 3 bulan lg..

sayangnya memg jelas nmpk yg nawrah tercari2 mama nya dr hari ke hari.. (umi amat sedih kalo teringtkan kejadian itu, papa pun sama) ..  umi tau yg mama pun syg kan nawrah mcm anak nya sendri, begitu juga dgn anak2 mama..

umi nk ucapkan pada mama terima kasih byk2 kerana menjaga nawrah dgn penuh kasih sayang..halal kan makan minum nawrah.. mama jgn risau, umi akan ceritakan pada nawrah kisah mama membesarkan nawrah ketika nawrah dah besar nanti… mungkin kami akan dtg cari mama….

msg terakhir dr mama: ” w’salam, mama pun mintak maaf byk kalu ada slh silap, halalkan semua. mama pn tak suka msm2 muka sbb nawrah mama sayang mcm anak sendri,terima kasih. peluk cium mama utk nawrah “

nawrah sayangkan mama..tawa mama..pelukkan mama akan nawrah rindu….bye2 mama….

cer crite….cer crite…

cer crite cket tntg adik nawrah yg cute nie..umur skrg lg 2 hri nk 10 bulan..lahir pd 21 April di Hospital Kulim. Seorg yg pemalu n manja sgt..hehe. Berat bdn wktu lahir adlh 3.21kg..skrg lak dah 7.78kg.
Dah pandai bye2. duduk.. gelak.. merangkak.. memanjat.. mengutip..kikiki..tp tak pandai mintk adik lg. hu3..
Hah! Nawrah adlh bermaksud ‘Bunga’ manakala..Delisya pula adlh ‘Yang mengembirakan org’. Papa yg cari nama nie utk yayang.. hu2..