Selamat Hari Raya!!

Yeye! Tahun ni raya di Kulim…hehe..Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin buat suami n ahli keluarga umi n mentua di Lenggong..Semoga Lebaran ini membawa seribu erti buat kita semua..Umi bahagia dapat beraya dgn keluarga umi n nawrah serta suami tercinta

Advertisements

Nawrah Delisya Progress

Mulai skrg umi akan mskkn entry mengenai progress nawrah dr semasa ke semasa.. br lah blh umi ingt bila nawrah nyer history..hehe..

Still masih bertatih..
suka jalan bila dipimpin tgn..
gigi geraham bawah dh kelihat nk mula tumbuh hari ni..
2 batang skali gus..
sblm ni dh ada 10 batang gigi..

ligat main n kuat mkn..

Selamat Berpuasa semua!!

Terlebih dahulu..umi nak mengucapkan kpd semua Selamat Berpuasa n moga2 dpt keberkatan di bulan posa ini..arap posa penuh tahun ni…huhu.. agak terlmbt sket umi ucap ni coz sibuk memajng ajer umi pon! :p skrg dh seminggu posa..n tahun ni dh 2 tahun umi berposa dgn family umi (nawrah tak posa) :p..

sejak2 nie umi bz lar sgt, alik keje jer trus pi bli brg dapur n ke bazar yg berdekatan umah..smpai umah, trus bersilat memasak mkn mlm nawrah n lauk utk sahur esok..sbb utk berbuka nye umi bli ajer..hu2..kalo dh prepare msk mlm ni, esok xperlu lh bgn awal sgt..nk elakkn mamun..hahaha..

waktu berbuka lh paling seronok skali sbb nawrah siap join kami walaupun xposa! eeee…nawrah tak malu…:p kami tanya nawrah ‘sapa tak posa sini angkat tgn??’ nawrah pon slamber jer angkat tgn…hahaha…cute sgt.. papa siap rakam lg ko..

tetapi umi agak sedih tak dpt ke terawikh tahun ni sbb menjaga nawrah kat umah.. xper..nanti nawrah besar nanti kita pi sesama yea…

diharap di bulan Ramadhan yg mulia ni..kami sekeluarga akan mendpt keberkatan n dpt rahmat Allah..Insyaallah..